18November

Sitter i sängen och kollar på satc, doris ligger och sover så hon är inte så värst mycket till sällskap.
har precis slängt in tvätten i torktumlraren och funderar på hur lång tid den ska hålla på.
Den här veckan har gått förvånadsvärt fort, det ända jag har gjort är att kolla på satc och självklart umgåst med Pernilla :)
Torsdag idag, patrik kommer snart hem så jag ska umgås med han ikväll, tvinga han kolla på någon film och kanske lyxa till det med lite chips.
nu ska jag plocka iordning lite på mitt rum tror jag och sen fortsätta kolla på satc.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag har också haft en trevlig vecka med dig :) ! <3

2010-11-18 @ 17:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0