You will always be my hero

Haaaaalv fyra, lite tid har det gått iallafall.
Jag har sprungit runt lite här överallt och grejat sen så försökte jag med harpan och diverse kortspel men det var inget som roade mig. Så istället råkade jag trycka in mig på blocket och kika på lite vovvisar men det varade inte länge för jag började saknar Doran för mycket. men kan ända inte släppa tanken på att köpa en till liten, en vän till Doris ett till sällskap, hur underbart skulle inte det vara? åååååh!

för att släppa tankarna på Doris så tryckte min fingarar så fint in asos.com på tangenterna och vipps så var jag fast i alla fina klänningar. letar lite till nyår och har lycktas hitta två favoriter därifrån. men måste söka vidare.


Måste bara säga att pärondrickan som finns här är nog nästan det bästa jag druckit. satan vad god den är!
är inne på mitt andra glas.
Nu ska jag kika vidare på klänningar och lite skor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0