8december

0300
ja jag sitter på jobbet. dricker en energidricka och bärjar känna av att jag bara har sovit fyra timmar sen kl halv elva i måndags förmiddag. men klart jag klarar av det är. jag är superwomen! eeh ja.  trött somsagt.
suttit och läst " låt den rätte komma in" dock inte kommit så långt för ögonlocken vill halka ner hela tiden. så jag fördriver lite tid på datorn iställer ihop om att jag ska bli piggar så jag kan fortsätta läsa. boken är bra hitills :)

Sitter på bdb och kollar massa gamla blider på Johns sida från typ 06-07. undrar egentligen hur jag såg ut och varför? fast ja, jag stack ut och det är väl det jag vill göra. just nu är jag bara en i mängden som flyter med. sure jag har en sidecut men vem har inte det nu? kanske färga håret rött, verkligen jätte rött, typ som rhianna. skulle vara fränt. kanske köper mig en hårfärg imorgon. ( jag kommer säkert göra det och jag lovar till 100% att jag kommer ångra mig efteråt).

imorgon ska jag vara Elsa vakt hela dagen, blir bra då får Doris leka av sig lite. Fredag ska jag vara barnvakt åt Alma en sväng sen senare ska jag hämta Tuva och vara barnvakt åt henne :)! kan knappt bärga mig.

Nu är min energidricka snart slut så jag ska väl hämta någe annat att dricka, päron kanske.
Tuudles


Men vad viste spindelmannen, egentligen?
Han lyckades ju alltid undankomma ändå, trots att det var omöjligt.
Han var en seriefigur och måste överleva tills nästa nummer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0