tidsfördriv

1. Hur gammal är du om fem år? 24

2. Vem var den sista du träffade? Ja dom på jobbet

3. Hur lång är du? 164 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? inception

5. Vem ringde du senast? Pappi

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "btw, hittade inget på na om hunden" till John

7. Vad är dagens planer? ja klockan är kvart i två på natten så det är väl tisdag idag. så jag ska fira John för han fyller :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Föredrar sms

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? I söndags

11. Vilken ögonfärg har du? gröna

12. När vaknade du idag? runt 12

13. Har du någon gång hittat en katt? ja det har jag nog

14. Vilken är din favoritplats? Hemma hos min käraste

15. Vilken plats föredrar du minst? vart det än är mycket folk

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i ett mysigt hust någonstans med min kära och kanske ett barn. har ett fast jobb.

17. Vad skrämde dig som barn? micheal jackson och karl i "nya tider"

18. Vem fick dig att skratta senast? Rääääääkan

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? beror på hur varmt/kallt det är.

22. Hur många kuddar har du i sängen? hos mamma 4, pappa 3, och hos patrik varsinn

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Oh yes

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? baarfota

26. Är du social? om jag är på rätt humör så.

27. Vilken är din favoritglass?  Spelar ingen roll bara det är choklad!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? flytta hemifrån

29. Tycker du om kinamat? Love it

30. Tycker du om kaffe? Jag älskar kaffe

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe eller te

32. Sover du på någon särskild sida? Far runt överallt

33. Kan du spela poker? Jag är kung på poker!

34. Tycker du om att mysa? Ja klart

35. Är du en beroendemänniska? ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja

37. Vill du ha barn? Ja!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet skulle jag tro

41. Vad spenderar du helst pengar på? mina nära

42. Äger du dyra smycken? Jo det gör jag väl. eller ja beror på vad man menar med dyrt.

43. Har du någon gång testat narkotika? jo, länge sen. ung och dum eller?

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? energidricka

45. Vem är den roligaste människan du känner? oj för svårt.

46. Välj ett ärr på din kropp? haha jag har för många ärr. men ja det jag har på knät kanske. snubblade över Jossans fot och slog i en stenkant när jag gick i typ 3an.

47. Vad har du för ringsignal? Ingen aning.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja någe ska det väl finnas kvar.

49. Flirtar du mycket? det är inte rikigt min grej.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? vet inte vad jag har för bild.

51. Kan du byta olja på bilen? säkert om jag skulle försöka.

52. Har du fått fortkörningsböter? svårt utan körkort.

53. Vilken var den senaste bok du läste? hahah hjärnsläpp! kommer inte på vad den heter.

54. Läser du dagstidningen? ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Jag dansar alltid!

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the voice

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? lite om jobbet

59. När var du i kyrkan senast? det var väl något år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0